سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان حاکم بر مردم اند . [امام علی علیه السلام]

مرکز دانلود

Pidgin نام نرم افزار مسنجر اپن سورس چند منظوره ای می‌باشد که پیش از این با نام Gaim شناخته می‌شد و به دلیل تشابه اسمی آن با مسنجر AOL نام خود را به Pidgin تغییر داد، توسط آن شما قادرید وارد حساب های کاربری خود در پیغام‌رسان‌ها معروفی همچونAIM, Bonjour, Gadu-Gadu, Google Talk, GroupWise, ICQ, IRC, MSN, QQ, SILC, SIMPLE, Sametime, XMPP, Yahoo! شودید و از آن ها استفاده کنید، شما با دانلود کردن این نرم افزار دیگر احتیاجی به دانلود تک تک این مسنجر ها برای استفاده کردن ندارید، شما توسط پیدجین می‌توانید به طور همزمان وارد چند حساب کاربری خود در یک سیستم و یا در سیستم‌های پیغام رسان دیگر شود و به عبارتی همه‌جوره آنلاین باشید با تمام اددلیستان خود در تمامی حساب های خود به بحث و گفتگو بپردازید، اشخاصی را از لیست خود حذف، Ignore و یا اضافه نمایید.

دیگر امکان Pidgin این است که شما توسط آن حتی قادرید وارد اتاق‌ها چت یاهو شوید و با اعضای روم به بحث و گفتگو بپردازید (چیزی که خود من امتحان کردم و جواب داد!)، شما با پیدجین حتی می‌توانید IP شخصی که هم‌اکنون با او در حال چت کردن هستید را در بیاورید، برای این کار فقط کافی است چند کلمه‌ای با او صحبت کنید و اونیز چند pm به شما بدهد پس از این روی آی‌دی شخص مورد نظر رایت‌کلیک کنید و از لیست گشوده شده Get Info را بزنید تا پروفایل شخص مورد نظر به همراه آی‌پی وی برای شما نمایش داده شود، در این صفحه که باز می‌شود اگر او در پروفایل خود عکسی هم داشته باشد همینجا نمایش داده می‌شود!

به طور کلی می‌توان گفت پیدجین نرم‌افزاری است کامل و بدون نقص که اکثر پیغام رسان‌های معتبر را پشتبیانی می‌کند.




ایوب ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 12:40 عصر

بازهم نرم افزار پرتابل فوق العاده کارآمد و جالب دیگر
با استفاده از این نرم افزار پرتابل کد باز میتونید براحتی فرمت های مشهور و معمولی مانند MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, ... رابراحتی پخش نمایید و حتی فرمت های DVD و VCDرا نیز براحتی پخش نمایید.
این نرم افزار تقریبا برای تمامی سیستم های عامل موجود قابلیت نصب و اجرا دارد.
برنامه کد باز و رایگان می باشد و دارای اسکیین های بسیار زیبایی نیز می باشد.

  
   VLC on Windows



ایوب ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 12:39 عصر

 14- 12- 1386    10:45    45    0    amnhak   نرم افزار » پرتابل Unknown
نرم افزاری رایگان برای دسترسی به تل نت و ترمینال و SSh می باشد که قابلیت اجرا بر روی پلتر فرم های ویندوز های 32 بیتی و تمامی پلتفرم های یونیکس و لینوکس را دارا می باشد.
با استفاده از این برنامه میتوانید به صورت مطمئن و امن و براحتی به تل نت دسترسی پیدا کنید.

http://www.telnetweb.net/telnet_logo_main.JPG



ایوب ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 12:38 عصر

Notepad++ برنامه‌ای رایگان برای ویراش کد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امکانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفکیک و قالب بندی کدها، تکمیل خودکار کدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی کامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امکانات فوق، این نرم افزار که به زبان C++ نوشته شده است نظر بسیاری از کاربران را جلب نموده است.




ایوب ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 12:37 عصر

این برنامه کد باز رایگان که نسخه بدون نیاز به نصب آن را برای شما قرار داده ایم ابزاری بسیار مفید و کارآمد برای اتصال به FTP جهت ارسال ودریافت فایل می باشد.
ویژگی های برنامه:
رایگان
کد باز
پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا
ادیتور متنی بسیار قوی
ساپرت تمام پروتکل های وب
سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت
امنیت بسیار بالا
و ....




ایوب ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 12:35 عصر

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 13


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :105730
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<