سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخن گویید تا شناخته شوید که آدمى زیر زبانش نهان است . [نهج البلاغه]

مرکز دانلود

امروزه بسیاری از افرادی که در زمینه های مختلف موسیقی فعالیت می کنند از برنامه ها و نرم افزارهای کامپیوتری مختلفی نیز در زمینه کاری خود استفاده می کنند تا کیفیت کار خود را افزایش داده و نتایج کاری خود را در زمینه مورد نظر خود بهبود بخشند. بسیاری از نرم افزارها که توسط شرکت های نرم افزاری مختلفی که در زمینه ساخت برنامه های مربوط به موسیقی فعالیت می کنند از ابزارهایی تشکیل شده است که به کمک آن ها می توان بسیاری از نیازها را بر طرف نمود . نرم افزارهایی که ویژگی های هر یک از آن ها در نوع خود بسیار منحصر به فرد می باشند. همچنین بسیاری از نرم افزارها را می توان یافت که اقدام به شبیه سازی دستگاه های مختلف صدا برداری ، ضبط و میکس موسیقی و حتی شبیه سازی صدا های مربوط به بعضی از آلات موسیقی را می کنند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که در زمینه یاد شده فعالیت می کند.

Developement Vielklang VSTi نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن آهنگ سازان و افرادی که در زمینه ساخت موسیقی فعالیت می کنند قادرند تا اقدام به هماهنگ سازی صدا های مختلف موجود در آهنگ و هارمونی آن نمایند. در این نرم افزار ابزارهای متعددی برای کاربران قرار داده شده که هر یک از آن ها به تنهایی در زمینه برآورده سازی چندین عمل مختلف کارایی دارند. این نرم افزار از محصولات شرکت zplane می باشد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت ویرایش فایل های صوتی

- توانایی میکس چندین صدا با یکدیگر




ایوب ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 1:16 عصر

تاکنون بسیاری از نرم افزارها را در زمینه ساخت و ویرایش فایل های صوتی و موسیقی به شما معرفی نموده ایم که هر یک از آن ها ویژگی های منحصر به فردی را نسبت به یکدیگر دارا می باشند. بسیاری از این نرم افزارها از قابلیت های متعددی برخوردار می باشند و مصارف استفاده هر یک از آن ها نیز کاملا مشخص است. بسیاری از این نرم افزارها به عنوان استدیوهای نرم افزاری برای کاربران عمل می کنند و مصارف استفاده ابزارهای این برنامه های نیز همان طور که مشخص است تنها ویرایش و هماهنگ سازی آهنگ ها و یا قرار دادن یک افکت صوتی بر روی آهنگ می باشد. این دسته از نرم افزارها برای کاربرانی که قصد دارند تا در چند کاربرد مختلف از برنامه استفاده نمایند قابل بهره برداری نمی باشد.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که یک ابزار بسیار کامل در این زمینه می باشد و علاقه مندان بسیاری را جذب خود نموده است.

Ableton Live نام نرم افزاری کاملا حرفه ای با ابزارهای متنوع می باشد که به منظورهای مختلفی در زمینه موسیقی طراحی شده است. این نرم افزار چند منظوره از ظاهر گرافیکی بسیار زیبا و کاربر پسندی برخوردار می باشد که می توان از این نرم افزار را در محیط های مختلف کاری استفاده نمود. از ابزارهای موجود در این نرم افزار حرفه ای می توان برای مصارفی همچون ساخت آهنگ و ویرایش فایل های صوتی ، قابل استفاده در استدیوهای صدابرداری و ضبط صدا و سازگاری برنامه به دستگاه ها ، قابل استفاده برای Beat سازان حرفه ای ، برای طراحان صدا ، قابل استفاده توسط DJ ها برای استفاده در کنسرت ها و ... . این نرم افزار محصولی از شرکت Ableton می باشد.




ایوب ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 1:13 عصر

امروزه بسیاری از نرم افزارها را می توان یافت که به منظور پخش فایل های مختلف صوتی و تصویری طراحی شده اند. نرم افزارهای پخش کننده ای که هر یک از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. بسیاری از این نرم افزارها تنها برای پخش فایل های صوتی به صورت Loacl طراحی شده اند. بدین معنی که تنها قادر به پخش فایل های موجود در سیستمی می باشند که برنامه بر روی آن نصب شده است. شاید شما نیز در اینترنت به تصاویری برخورد نموده اید که برای مشاهده آنها می بایست از نرم افزار پخش کننده ای استفاده نمایید که قابلیت پشتیبانی از پخش تصاویر Online را دارا باشد. برای مشاهده این تصاویر پخش کننده های معمولی برای رفع مشکل کارایی نداشته و نیاز به برنامه های دیگری می باشد.

در این مطلب نسخه ای از مشهورترین این نرم افزارها را به شما معرفی می کنیم.

RealPlayer یکی از نام آشنا ترین و قدیمیترین نرم افزارهای موجود برای پخش فایل های مختلف و چند رسانه ای می باشد. این نرم افزار که بسیاری از کاربران قدیمی هنوز آن را به عنوان بهترین ابزار پخش فایل های مختلف صوتی و تصویری می دانند از قابلیت های مختلفی برخوردار می باشد و همان طور که در بالا نیز اشاره شد به کمک آن می توان تصاویر Online را نیز مشاهده نمود. از دیگر ویژگی های برتر این نرم افزار در شناسایی فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری می باشد. به عنوان مثال شما قادر خواهید بود تا یک فایل تصویری با پسوند 3GP که مختص گوشی های تلفن همراه می باشد را با این ابزار مشاهده نمایید. در صورتی که پلاگین مربوط به پشتیبانی این فرمت تصویری بر روی برنامه نصب نباشد با پیغامی مواجه می شوید که در خواست نصب خودکار پلاگین از طریق اینترنت را دارد و تنها تایید شما برای این کار لازم می باشد. در شناسایی دیگر فرمت ها نیز این قابلیت اجرایی می باشد. پلاگین های مورد استفاده از حجم بسیار پایینی برخوردار می باشند و در کمترین زمان بر روی برنامه نصب می شوند.




ایوب ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 1:12 عصر

نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان یافت که به منظور مدیریت بر فایل های عکس مختلف موجود بر روی دستگاه های جانبی ساخته شده اند.به عنوان مثال نرم افزارهایی که برای انتقال فایل های عکس از یک دوربین دیجیتال طراحی شده و قابلیت های دیگری نظیر ویرایش عکس را نیز دارا می باشد. بسیاری از این نرم افزارهای کوچک و بزرگ که توسط شرکت های مختلف ساخته می شوند ، این توانایی را به کاربر می دهند تا هنگام انتقال تصاویر به یک حافظه جانبی دچار مشکلات نشده و در صورت بروز مشکل نیز به فایل های تصویری آن ها صذمه ای وارد نشود .

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.

Falco Auto Image نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن ها کاربران قادرند تا بر روی فایل های تصویری موجود بر روی حافظه های دستگاه های جانبی مدیریت نموده و به کمک ابزار برنامه اقدام به انتقال این فایل های تصویری به هارد دیسک خود نمایند. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به ابزارهای ویرایش عکس اشاره نمود که در میان آن ها ابزار ویرایش نور عکس از برجسته ترین ها می باشد و می توان مشکلات ناشی از نور فلش در هنگام عکسبرداری که منجر به ایجاد لکه های نور در تصویر می شود را بر طرف نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Falco Software می باشد.




ایوب ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 1:11 عصر

فیلم هایی که به صورت DVD امروزه برای کاربران عرضه می شوند از کیفیت تصویری مناسب و بالایی نسبت به دیگر دیسک ها برخورار می باشند. این نوع فیلم ها که فضای یک DVD را به طور کامل اشغال می کنند معولا برای کاربران مشکلاتی را نیز به همراه دارند. بسیاری از کاربرانی که قصد کپی این تصاویر را بر روی هارد خود دارند می بایست فضای زیادی را در اختیار فایل های مربوط به فیلم اختصاص دهند. همچنین به راحتی نمی توان این تصاویر را ویرایش نموده و یا بر روی آن ها عمل خاصی را به انجام رسانید.

در این مطلب نرم افزاری چند کاره در زمینه این نوع دیسک ها به شما معرفی می کنیم.

Movie Clone Gold نام نرم افزاری می باشد که نسخه طلایی آن از ویژگی ها و امکانات متعددی در زمینه کار با فایل های DVD برخوردار است. در این نرم افزار ابزارهای مختلفی را می توان یافت که از میان آن ها می توان به ابزار کپی سریع DVD ، ابزار Backup گیری از فایل های DVD و دیسک های مربوطه ، کپی فیلم ها و موزیک های مورد علاقع تنها با چند کلیک ، ابزار ذخیره سازی فایل های موجود در CD/DVD ها بر روی هارد دیسک ، تبدیل فرمت فایل های فیلم به فرمت دلخواه و بسیاری دیگر از امکانات اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت X-OOM می باشد.




ایوب ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 1:10 عصر

   1   2   3   4   5   >>   >
 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 6


بازدید دیروز: 6


کل بازدید :105619
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<