سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بسا کسى که با نعمتى که بدو دهند . به دام افتد ، و با پرده‏اى که بر گناه او پوشند فریفته گردد ، و با سخن نیک که در باره‏اش گویند آزموده شود ، و خدا هیچ کس را به چیزى نیازمود چون مهلتى که بدو عطا فرمود . [نهج البلاغه]

مرکز دانلود

فیلم هایی که به صورت DVD امروزه برای کاربران عرضه می شوند از کیفیت تصویری مناسب و بالایی نسبت به دیگر دیسک ها برخورار می باشند. این نوع فیلم ها که فضای یک DVD را به طور کامل اشغال می کنند معولا برای کاربران مشکلاتی را نیز به همراه دارند. بسیاری از کاربرانی که قصد کپی این تصاویر را بر روی هارد خود دارند می بایست فضای زیادی را در اختیار فایل های مربوط به فیلم اختصاص دهند. همچنین به راحتی نمی توان این تصاویر را ویرایش نموده و یا بر روی آن ها عمل خاصی را به انجام رسانید.

در این مطلب نرم افزاری چند کاره در زمینه این نوع دیسک ها به شما معرفی می کنیم.

Movie Clone Gold نام نرم افزاری می باشد که نسخه طلایی آن از ویژگی ها و امکانات متعددی در زمینه کار با فایل های DVD برخوردار است. در این نرم افزار ابزارهای مختلفی را می توان یافت که از میان آن ها می توان به ابزار کپی سریع DVD ، ابزار Backup گیری از فایل های DVD و دیسک های مربوطه ، کپی فیلم ها و موزیک های مورد علاقع تنها با چند کلیک ، ابزار ذخیره سازی فایل های موجود در CD/DVD ها بر روی هارد دیسک ، تبدیل فرمت فایل های فیلم به فرمت دلخواه و بسیاری دیگر از امکانات اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت X-OOM می باشد.




ایوب ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 1:10 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 24


کل بازدید :105677
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<