سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علم را با عمل همراه باید ساخت ، و آن که آموخت به کار بایدش پرداخت ، و علم عمل را خواند اگر پاسخ داد ، و گرنه روى از او بگرداند . [نهج البلاغه]

مرکز دانلود

نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان یافت که به منظور مدیریت بر فایل های عکس مختلف موجود بر روی دستگاه های جانبی ساخته شده اند.به عنوان مثال نرم افزارهایی که برای انتقال فایل های عکس از یک دوربین دیجیتال طراحی شده و قابلیت های دیگری نظیر ویرایش عکس را نیز دارا می باشد. بسیاری از این نرم افزارهای کوچک و بزرگ که توسط شرکت های مختلف ساخته می شوند ، این توانایی را به کاربر می دهند تا هنگام انتقال تصاویر به یک حافظه جانبی دچار مشکلات نشده و در صورت بروز مشکل نیز به فایل های تصویری آن ها صذمه ای وارد نشود .

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.

Falco Auto Image نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن ها کاربران قادرند تا بر روی فایل های تصویری موجود بر روی حافظه های دستگاه های جانبی مدیریت نموده و به کمک ابزار برنامه اقدام به انتقال این فایل های تصویری به هارد دیسک خود نمایند. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به ابزارهای ویرایش عکس اشاره نمود که در میان آن ها ابزار ویرایش نور عکس از برجسته ترین ها می باشد و می توان مشکلات ناشی از نور فلش در هنگام عکسبرداری که منجر به ایجاد لکه های نور در تصویر می شود را بر طرف نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Falco Software می باشد.




ایوب ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 1:11 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 15


بازدید دیروز: 6


کل بازدید :105668
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<