سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در حقیقت، کسی تو را دوست دارد که برایت چاپلوسی نکند و کسی تو را می ستاید که [ستایش خود را] به گوش تو نرساند . [امام علی علیه السلام]

مرکز دانلود

امروزه بسیاری از نرم افزارها را می توان یافت که به منظور پخش فایل های مختلف صوتی و تصویری طراحی شده اند. نرم افزارهای پخش کننده ای که هر یک از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. بسیاری از این نرم افزارها تنها برای پخش فایل های صوتی به صورت Loacl طراحی شده اند. بدین معنی که تنها قادر به پخش فایل های موجود در سیستمی می باشند که برنامه بر روی آن نصب شده است. شاید شما نیز در اینترنت به تصاویری برخورد نموده اید که برای مشاهده آنها می بایست از نرم افزار پخش کننده ای استفاده نمایید که قابلیت پشتیبانی از پخش تصاویر Online را دارا باشد. برای مشاهده این تصاویر پخش کننده های معمولی برای رفع مشکل کارایی نداشته و نیاز به برنامه های دیگری می باشد.

در این مطلب نسخه ای از مشهورترین این نرم افزارها را به شما معرفی می کنیم.

RealPlayer یکی از نام آشنا ترین و قدیمیترین نرم افزارهای موجود برای پخش فایل های مختلف و چند رسانه ای می باشد. این نرم افزار که بسیاری از کاربران قدیمی هنوز آن را به عنوان بهترین ابزار پخش فایل های مختلف صوتی و تصویری می دانند از قابلیت های مختلفی برخوردار می باشد و همان طور که در بالا نیز اشاره شد به کمک آن می توان تصاویر Online را نیز مشاهده نمود. از دیگر ویژگی های برتر این نرم افزار در شناسایی فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری می باشد. به عنوان مثال شما قادر خواهید بود تا یک فایل تصویری با پسوند 3GP که مختص گوشی های تلفن همراه می باشد را با این ابزار مشاهده نمایید. در صورتی که پلاگین مربوط به پشتیبانی این فرمت تصویری بر روی برنامه نصب نباشد با پیغامی مواجه می شوید که در خواست نصب خودکار پلاگین از طریق اینترنت را دارد و تنها تایید شما برای این کار لازم می باشد. در شناسایی دیگر فرمت ها نیز این قابلیت اجرایی می باشد. پلاگین های مورد استفاده از حجم بسیار پایینی برخوردار می باشند و در کمترین زمان بر روی برنامه نصب می شوند.




ایوب ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 1:12 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 5


بازدید دیروز: 6


کل بازدید :105658
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<